مصاحبه آرشیو خبر ها
دی ماریا : هیچ صحبتی برای تمدید قرارداد نداشته ام

دی ماریا : هیچ صحبتی برای تمدید قرارداد نداشته ام

آنخل دی ماریا فاش کرد که درباره قرارداد جدید با یوونتوس صحبتی نکرده و بر اهداف باقی مانده خود در تیم ملی آرژانتین تاکید کرد.

 

دی ماریا از زمان قهرمانی با آرژانتین، نشانه های مثبتی در تورین نشان داده و در پنج بازی اخیر یوونتوس در لیگ دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.

 

دی ماریا در گفتگو با ESPN آرژانتین ابتدا درباره آینده خود در اروپا بعد از این فصل صحبت کرد.

 

من هیچ ترجیحی در شرایط فعلی ندارم. من اینجا خوشحالم و می دانم که باشگاه مشکلات متعددی دارد، در چند وقت اخیر صحبت زیادی درباره تمدید نشده است. من نه با یوونتوس و نه با باشگاه های دیگر صحبت نکرده ام.

 

او افزود:

 

من فقط سعی می کنم در هر بازی به بازی کردن و اثبات ارزش هایم فکر کنم، سپس خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.

 

او سپس به بازی هیجان انگیز آرژانتین در فینال جام جهانی با فرانسه پرداخت.

 

تمام اتفاقاتی که در آن فینال افتاد باور نکردنی بود.

 

سرانجام دی ماریا به آینده خود در تیم ملی آرژانتین اشاره کرد:

 

من دیگر رویای جام جهانی بعدی را نمی بینم. من به کوپا آمریکای بعدی ایمان دارم، هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد، دوست دارم آنجا باشم.

 

او افزود:

 

این اساسی است که من به بازی در اروپا ادامه دهم تا در کوپا آمریکا بعدی حضور داشته باشم، در غیر این صورت اسکالونی من را در نظر نمی گیرد. من باید در اروپا به بازی های خود ادامه بدهم

 

مسی:

 

لئو باید در جام جهانی بعدی باشد. هفت توپ طلا، لیگ قهرمانان اروپا، او همه چیز را با بارسلونا به دست آورد. او بهترین در تاریخ است.

 

دی ماریا در این فصل در 19 بازی برای یوونتوس سه گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است. قرارداد فعلی او در پایان فصل به پایان می رسد و شایعات مختلف حاکی از آن است که او در تابستان باشگاه را ترک خواهد کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: